jag står på toppen, o jag tittar ner
2011-12-26 • 21:44:47

fjorton sanningar om mig i brist på bloggtorka!

1. det bästa med vintern enligt mig är lätt att man kan åka skidor och köra skoter.
så förbaskat jävla kul!

2. jag verkligen hatar spindlar, tycker dem är äckliga som satan
3. jag tycker det är skönt att sova med strumpor på
4. jag älskar skräckfilmer, gillar spänningen
5. jag önskar att jag en dag blir elit gymnast

6. jag gillar att kolla på disney filmer
7. jag är inte kittlig någonstans förutom under fötterna
8. jag hatar simpsons/family guy/south park. sämsta programen som skapats
9. jag tycker det är skit snyggt med rött läppstift!!!!! och röda naglar

10. jag älskar min iphone
11. jag lyssnar alltid på musik när jag sitter vid datorn, förutom ibland när jag
bara ska kolla en snabbis


12. jag lyssnar för det mesta bara på "fest" musik, för sån musik får mig på bra humör.
blir som pepp på allting
13. stör mig på personer som 24/7 lägger ut en bild på sig själv och texten till bilden blir
" åh jag är så ful, hatar mitt utseende :("
14. jag trivs i härjedalen (ljungdalen) där min moster och hennes familj bor.
en liten by där alla känner alla och alla umgås som en stor familj




Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: