sju sorger
2011-08-22 • 21:30:27

sover hos nina inatt, åker hem imorn nån gång. får se när det blir:)
ingen aning om vad som händer imorn än så länge.. men det återkommer jag till

på onsdag blir det i alla fall grillkväll/fest hos nina, blir nog riktigt bra med trevligt folk hihi
men även de återkommer jag till närnare onsdagen.

vi gick en långtur med ninas hundar här i ångsta, pratade om en massa gamla minnen,åh.
en del av min uppväxt så bodde ju jag också i ångsta, så en hel del bus blev det där;) haha
det var mysigt i alla fall!
puss och kram
bild sen förut en gång för ganska längesen när jag va med ninaaa, hihihi

Kommentarer


Håkan

Hej, har nyss börjat läsa din blogg och tycker om den :)


2011-08-22 / 23:13:38



Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: