kebab som kvällsfika
2011-08-29 • 00:38:55

ligger just nu i ninas säng, kollar på tv och sitter vid datan.
vi for till brunflo runt halv 11 och åt kebab, hihi
gott gott som kvällsfika(`:

vi kommer förmodligen kolla på film hela natten? som vanligt...
fan,skola på onsdag.... kanske dax o börja vända tillbaks dygnet?!
samtidigt som jag längtar lite till skolan för att få träffa alla så skulle jag absolut inte tacka nej till en månads ledigt till, vem skulle inte? haha
börjar halv 9 på onsdag, kommer aldrig ta mig upp seriöst-.- uscha för att kliva upp tidigt!
nånting positivt är att vi är ledig på fredag i alla fall, skönt skönt

nej, nu ska ja fortsätta kolla på tv med nina, hihi
hörs, puss och kram på er

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: