tjenixen all beautiful
2011-04-15 • 16:07:41

började kvart över 8 imorse och slutade runt tjugo över 11:) sov hos krille inatt,åkte direkt hem till honom efter sista kvällen på vårshowen igååårr:( har haft två prov idag också, och jag har inte hunnit tränat på nåt av dom eftersom jag inte har haft tid. dansade i måndags,tisdags och igår. sen så har jag varit mycket förskyld-.- sträckte även ryggen på det stora genrepet dagen innan vårshowen,haha! smärta. men de har gått över nu efter några dagars behandling av tigerbalsam,massage och värme kudde! wiie.  fick sommar jobb på ett dagis i brunflo första perioden i sommar också,helt okej:)
om en vecka far vi till efterlängtade turkey, är sjukt nervös och jag är så galet glad. kanske bäst o börja packa snart? haha annars kommer jag bara göra det i sista minut och då glömmer jag alltid nånting,så det vill jag inte ska hända
ska käka lite middag nu med familjen,sen duscha och sen kommer älskling hit o har fredagsmys med mig♥
ha en bra fredag allihopa. puss och kram

2 rätt så gamla bilder.


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: