it sounds like music to my ears
2011-04-02 • 13:01:41

hej snyggfisar.
igår kväll blev de ingen utgång för jag och familjen for på musik direkt och skulle kolla på lucas som vann 2 priser,grattis till erat band. alla som var med var verkligen sjukt duktig måste jag säga!
vi var på storsjöteatern från kvart över 6 ungefär till tio över 10 typ,så det blev en ganska lång kväll o bara sitta med en paus emellan förstårs :) efter musik direkt så sov jag hos sandra,vi kolla på film och prata och myste på. hon skjutsade hem mig imorse runt halv 12 och jag har precis duschat och kollat lite på tv. just nu sitter jag o trycker i mig en massa godis,höhö
kristoffer kommer runt kl 2,får se vad dagen bjuder på.ikväll ska jag i alla fall ut,ingen aning om vart ja ska vara än men:o haha,but probably so can I fix it!

är ganska trött så jag ska bara sitta vid datan nu och lyssna på en massa låtar så vi hörs kanske nåt mer sen om jag har tid,om inte så skriver jag imorn.
justeja,imorn ska jag träna kl 1 också,ska bli sjukt skönt.vill träna i massor nu innan vårshowen som börjar den 11 april så det behövs:)
hörs,pussn
musik direkt.  http://op.se/kulturnoje/kulturartiklar/1.2913749-patriark-vann-lansfinalen

gamla bilder sen vårshowen 2008 jag och nina♥ 


vårshowen 2009



Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: