hej på er
2011-04-03 • 15:06:17

har varit o tränat nu en timme och fick skjuts hem av snällis momma,så nu har jag duschat och smörjt in kroppen med en go kräm som luktar vanilj:) äter digestive och dricker oboy just nu,haha.is kall oboy är det bästa som finns! 
 tänkte fortsätta kika på filmen jag och djävulen som jag hann påbörja lite på innan jag drog iväg på dansen. har träning imorn igen,halv 9... lite segt men såklart värt.
börja känna att vårshowen och påsklovet närmar sig,åhh som jag längtar!♥
det är så sjukt härligt vårväder ute nu också så tänkte försöka hinna med att gå ut och sätta sig i solen lite o få lite färg
kramar

föresten,skorna som jag köpte lägger jag in bild på sen,har dem inte på datan just nu


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: