uppehåll.
2010-12-18 • 11:33:56

shiit.
inte bloggat på väldigt länge nu.har haft så mycket för mig så jag sitter nästan aldrig vid datan längre.men nu när jag väl gör det så drar jag väl igång dagen med ett inlägg då.hihi
ialla fall så kommer pojkvännen hit klockan 2 och är här hela dagen:) vi ska nog kolla på film och köra skoter.blir mysigt!:)
snart är det jullov (äntligen) och det ska blir riktigt jävla skönt,haha.för jag är så skitless på skolan nu..
jag har haft en massa prov och läxförhör hela tiden och det tar på krafterna ganska mycket har jag märkt. så jag behöver vila!!:)
jag har även träffat min kära vän tim som det var ett tag sen ja träffa.vi pratade och gjorde annat. det var trevligt! jag ska i alla fall ta en varm dusch nu,fixa mig lite och invänta kristoffer. och förmodligen,förhoppningsvis så skriver jag mer senare idag:)

hadet,puss linda!



jag bjussar på två bilder på mig,
ett år sen.

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: