torsdag...
2010-12-30 • 15:20:13

jag sitter bara hemma just nu,dricker varm oboy med marshmallows i.smaskens!
jag for in till stan med mamma tidigare idag,så jag köpte två tröjor,ett linne och underkläder.
mums på mellandagsrean alltså.Billigt är gott!!
jag ska förmodligen till krille sen,efter jag har käkat middag.Får se om jag åker till han för han har kört skoter,hoppat och skadat ryggen:( tyvär.Men mår han bättre så åker jag upp till honom och sover där tills imorn.
imorn är det ju nyår också,vid tolv slaget så blir det mucket cider och raketer.
Förra året så tillbringade jag nyårsafton hemma hos nina,med nina,jonas och andrea! jag och nina lagade god mat och gjorde en smarrig efterrätt.hihi.
imorn så ska ja nog först vara hemma med familjen och drar sedan in mot stan och träffar en massa efterlängtade personer.Jag hoppas det blir en bra dag/kväll/natt och att alla tare lungt!
imorn så kommer nog bilderna upp på det ag fick i julklapp,haha bättre sent än aldrig som man säger.
ska dricka upp min oboy nu och sätta mig framför tvn och mysa.
kramar från lilla mig.

olala!


jag just nu


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: