fjärde advent.
2010-12-19 • 19:55:53

fjärde advent(`:
& på fredag är det julafton.Jag längtar galet mycket!
jag och min familj ska fira jul hemma i år och då i sället så kommer det hit en massa trevligt folk:)
mysigt med en massa julklappar och julgodis osv....Jag älskar ju julmat också,höhö.. Men efter jullovet ska jag också börja gymma med erika,och där med basta!! det är vårat nyårslöfte tillsammans,hihi. Visst,man håller typ aldrig på det man har som nyårs löfte men nästa år då jävlar!haha.
Det har snöat hela helgen,så en viss linda jarefors är överlycklig. Jag och kristoffer körde både skoter och fyrhjuling hela lördagen.Så jävla kul,seriöst det bästa som finns.
och jag har bestämt mig nu,jag ska absolut ta skoterkortet så nu gällder det bara att beställa tid.Jag ska även börja i någon skoterklubb av nå slag här i östersund så jag drar igång med skoter denna vinter och så kommer det att fortsätta varje vinter! så fort jag får pengar så ska jag köpa mig skoter kläder. Har fått kristoffers gamla skotertäckisar så vi har lika dana nu(: hihi. Jag har också pratat med mamma om att jag ska köpa skoter.Men det sparar jag nog till nästa vinter!:)




en bild på mig.som är ah,sne?
haha


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: