andra söndagen,andra advent
2010-12-05 • 12:12:02

jag har legat sjuk hela helgen.har mått illa,haft huvudvärk och feber.så dum som jag är ibland så drack jag utav det vanliga vattnet "parasit vattnet" i fredags.Tänkte inte alls på det... jag hoppas verkligen inte att det kommer blir så att jag måste ligga hemma hela kommande veckan,har ingen lust med det.Vill inte missa en massa skola nu när det inte alls är länge kvar tilll jul lovet som är tre veckor långt.längre än förra årets lov.sjukt härligt!! jag kollade på nåt avsnitt från julkallendern idag också.helt ärligt så har man lyckats få till en bra nog mycket bättre julkallender än vad det har varit på ganska länge.fast de är ju min åsikt om de:) men i alla fall så önskar jag alla en fortsatt trevlig söndag.Andra advent.mysigt,snart jul!!!!

puss och kram lindaa(:


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: