26 december
2010-12-26 • 13:51:37

har inte haft tid o lägga upp bilder sen julafton!
ska försöka att hinna med idag,jag ska också visa bilder på det jag fick i julklapp.men har inte fått alla julklappar än så jag lägger upp när jag har fått allt(=
krille kommer senare ikväll och sover hor mig,sen imorn drar vi in på stan.jag ska shoppa lite. sen tänkte vi äta nån god middag på stan,och sedan gå på bio! det blir även MER skoter åkning imorn,wwhiie. Glad tjej!
jag sov i alla fall i ängsmon inatt så jag ska snart hem,mamma hämtar. ska hem o duscha och äta lite sen invänta min älskling!! Blev ett tråkigt inlägg detta,och ingen bild.men blir förmodligen lite mer bilder i bloggen. later today!hihi
hörs.puss & kram

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: